شناسه خبر : 3897
۸ مهر ۱۳۹۵ - ۷:۵۶:۳۶

شهید زنده ی فراشبند در بیمارستان بستری شد

عباس غریبی جانباز هفتاد درصد فراشبندی به دستور پزشک بیمارستان امام هادی(ع) بستری شد.

به گزارش نخل بیدار   عباس غریبی رزمنده دلاور و جانباز هفتاد درصد اهل شهرستان فراشبند به دلیل مشکلات چشمی و عارضه تنفسی از سه روز گذشته در بیمارستان امام هادی(ع) بستری می باشد.

 

جانباز هفتاد درصد فراشبندی بستری شد

 

این یادگار ارزشمند دفاع مقدس تاکنون بارها تامرز شهادت رسیده و طبق گفته وی  این بار برای تزریق داروی خود به بیمارستان مراجعه کرده که دستور بستری شدن صادر شده و در حال حاضر به مدت دو روز است که در بیمارستان به سر می برد.

 

عباس غریبی فرزند غلامرضامتولد 1348، سال ۶۴ در عملیات والفجر ۸ و منطقه فاو بوسیله بمباران شیمیایی  از ناحیه چشم و گوارشی شدیدا مجروح شد.

 

وی پس از مداوای پزشکان بار دیگر در عملیات کربلای ۴ شرکت نمود و از آن پس به عنوان بسیجی پاسدار وظیفه در گردان الفتح تیب ۳۳ المهدی تا قبول قعطنامه مشغول پاسداری از مرزهای کشور میهن اسلامی شد.

 

 

انتهای پیام/

  • این عمار

    • ۱۳۹۵/۷/۸ ۸:۳۷    

    درود بر عباس عزیز که سالهاست با این عارضه ی یادگار از دفاع مقدس به سختی می جنگد و تا پاین عمر ان شاء الله صد وبیست ساله نیز دافعش همچنان باقیست باید بجنگد

    16
    |
    0
  • جانباز

    • ۱۳۹۵/۷/۸ ۱۱:۰۱    

    خداوند اجر و صبر به آقای غریبی عطاء بفرماید
    ولی ای کاش دولت ده درصد هم به شهدای زنده به گفته خودشان ارزش قائل بود نه بعد از مرگشان در بلندگوها

    14
    |
    0
  • شاهدا

    • ۱۳۹۵/۷/۸ ۱۱:۱۲    

    الهي هيچ مسافري از رفيقاش جا نمونه...

    18
    |
    0
  • رزمنده

    • ۱۳۹۵/۷/۸ ۱۲:۲۵    

    شفای این عزیز را از خداوند خواستارم

    17
    |
    0
  • مسعود

    • ۱۳۹۵/۷/۸ ۱۳:۳۵    

    زنده باد دلاور مرد

    17
    |
    0
  • فرزانه

    • ۱۳۹۵/۷/۸ ۱۳:۴۹    

    ان شاء الله به زودی بهبودی کامل پیدا کنن

    19
    |
    0
  • ذبیحی

    • ۱۳۹۵/۷/۸ ۱۴:۱۳    

    اللهم اشف کل المریض

    18
    |
    0
  • رضاخاتونيان

    • ۱۳۹۵/۷/۸ ۲۰:۰۸    

    جانبازان عزيز ارزنده‌ترين يادگاريهاى دوران حماسه‌ى دفاع مقدس هستند. امروز، جانبازان نمونه‌هاى بزرگ افتخار و شجاعت و فداكارى و يادگارهاى دوران حماسه‌اند،باآرزوي سلامتي وشفاي كامل جهت عباس غريبي عزيز.

    19
    |
    0
  • همشهري

    • ۱۳۹۵/۷/۸ ۲۳:۲۲    

    انشالا كه شفا پيدا كنند ! جانبازان و شهداي دفاع مقدس براي ما افتخار بزرگي هستند !

    17
    |
    0
  • همشهری

    • ۱۳۹۵/۷/۹ ۸:۱۳    

    باآرزوی سلامتی برای جانبازوورزشکارشهرمان که باعث افتخارشهرمان است

    14
    |
    0
  • حسین شکاری

    • ۱۳۹۵/۷/۹ ۱۰:۳۸    

    با نام و یاد خدا...شفای عاجل همه ی مرضای اسلام،خاصه آنان که حق بزرگی بر گردن این ملت شریف دارند را از خداوند منان خواستارم...خداوند ان شاالله آقای غریبی عزیزمان را شفای کامل و عاجل دهد و اجرش را کامل گرداند چرا که سختی و مشقتی که این برادرمان در این مدت تحمل کرده، کمتر از شهادت نبوده و نیست.

    15
    |
    0
  • محسن رضایی

    • ۱۳۹۵/۷/۹ ۱۱:۴۹    

    درود برعزم واراده این پولادمرد جامانده ازقافله عشق آرزوی سلامتی وبهبودی شمارا ازخداوند منان خواستاریم (پاشو پهلوون )

    16
    |
    0
  • جام بزرگی

    • ۱۳۹۵/۷/۱۲ ۱۱:۵۰    

    مردی از دیار پاکان ، پهلوانی جوانمرد ، و جانبازی ایثارگر... حداقل صفاتی است که من از عباس غریبی میشناسم ... آرزوی سلامتی و بهبودی هر چه زودتر از خدای بزرگ برای این جانباز عزیز دارم ...

    15
    |
    0
  • ع س

    • ۱۳۹۵/۷/۱۲ ۱۸:۳۶    

    درود بر جانبازهشت سال دفاع مقدس....

    14
    |
    0
  • سعید

    • ۱۳۹۵/۹/۸ ۱۰:۵۸    

    انشاالله خداشفابده ب آقاعباس عزیز
    دوستت داریم

    14
    |
    0
  • امیرحسین دیانت

    • ۱۳۹۵/۹/۱۴ ۱۶:۱۲    

    انشالله هرچه زودترشفای کامل را پیداکنی عباس جان...مخلصم..

    13
    |
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۵/۱۱/۲ ۱۵:۰۰    

    ای جانم به عباس غریبی که درتمام عمرش سرفراز بوده

    12
    |
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۶/۱/۷ ۸:۴۲    

    خدا چه كلكسيوني از آدمها داره ؛ يكيجانباز جان بر کف مثل عباس غريبي ميشه ، يكي هم سه هزار ميلياردي .

    5
    |
    0
  • غلامي

    • ۱۳۹۶/۳/۱۱ ۱۷:۰۱    

    دروازبان خوب تيم برق دهه ٧٠- براش ارزوي سلامتي داريم

    1
    |
    0

اخبار ویژه