شناسه خبر : 3938
۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷:۵۹

شور وشعور حسینی مردم فراشبند در عاشورای حسینی+تصاویر

شهرستان فراشبند در عاشورای حسینی صحنه شور، معرفت و شعور حسینی حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) بود و عاشقان آن حضرت به خیابان های شهر آمده و در سوگ و ماتم عزای سید آزادگان جهان اشک ماتم ریختند وبه عزاداری پردختند.

به گزارش نخل بیدار امروز همزمان با سراسر کشور فریاد لبیک یا حسین (ع) از حنجره عطشان عاشقان حسینی تا عرش الهی روئیدن گرفت و بار دیگر قلب ها و جان ها در نوای خوش یا حسین (ع) شور و طراوتی دوباره یافتند.

هیات های عزاداری سراسر شهرستان فراشبند امروز با حضور در خیابان های شهر جلوه ای حسینی به فراشبند داد و عزاداران در غم فرزند پیامبر به عزاداری پرداختند.

روز عاشورا فراشبند

روز عاشورا فراشبند

روز عاشورا فراشبند

روز عاشورا فراشبند

روز عاشورا فراشبند

روز عاشورا فراشبند

روز عاشورا فراشبند

روز عاشورا فراشبند

روز عاشورا فراشبند

روز عاشورا فراشبند

روز عاشورا فراشبند

روز عاشورا فراشبند

روز عاشورا فراشبند

روز عاشورا فراشبند

روز عاشورا فراشبند

روز عاشورا فراشبند

روز عاشورا فراشبند

روز عاشورا فراشبند

روز عاشورا فراشبند

روز عاشورا فراشبند

روز عاشورا فراشبند

روز عاشورا فراشبند

روز عاشورا فراشبند

روز عاشورا فراشبند

روز عاشورا فراشبند

photo: hadi zardosht

انتهای پیام/

  • میلاد بحرانی فرد

    • ۱۳۹۵/۷/۲۱ ۱۹:۱۰    

    سلام نخل بیدار.دست شما درد نکنه.اجر شما با امام حسین(ع).

    4
    |
    0
  • رضاخاتونیان

    • ۱۳۹۵/۷/۲۲ ۸:۲۳    

    انشاءالله که موردقبول آقااباعبدلله الحسین قرارگیر د

    3
    |
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۵/۷/۲۲ ۱۱:۳۵    

    سلام خدا بر سالار شهيدان

    2
    |
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۵/۷/۲۲ ۱۳:۰۱    

    انشاالله که عزاداری های همه مورد قبول درگاه احدیت قرار گرفته باشه...اجر همگی با آقا امام حسین...ببخشید این هیئتی که جلوشون گل ریختن کدوم هیئته؟؟؟؟؟؟

    1
    |
    0
  • سیدعلی

    • ۱۳۹۵/۷/۲۲ ۱۶:۲۸    

    سلام نخل بیدار.دستتان درد نکنه

    1
    |
    0
  • دلسوخته حسین

    • ۱۳۹۵/۷/۲۲ ۱۹:۰۵    

    متاسفم.ادعای مسلمونیتون میشه.یه دونه عکس از هیئت عشایر قمر بنی هاشم نذاشتین تو سایتتون.تا تونستین از هیئت املم حسین و ‌... عکس گذاشتین.میدونین چرا؟ چون شماها حتما باید سیاست رو وارد کنید.تنها هیئتی که عزاداریش واسه امام حسین (ع) هس فقط هیئت عشایر هست.فقط میتونم بگم براتون متاسفم

    1
    |
    0
  • محمد

    • ۱۳۹۵/۷/۲۵ ۱۴:۴۶    

    آفرین به محمدصالح عزیز

    1
    |
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۵/۷/۲۵ ۱۹:۱۴    

    آقای دل سوخته اولا کدوم سیاست؟؟!! همه توهم توطئه دارن ماشالا!!
    دوما یه جوری میگی انگار همه هیئتهای فراشبند رو گذاشتن به جز هیئت شما!! عکس خیلی از هیئتها نبود مال شما هم یکیش.
    سوما جنابعالی مگه پیش خدا آشنایی چیزی دارین که انقدر با اطمینان تعیین میکنین عزاداری کی قبول شده مال کی نشده؟؟ شما که به قول خودت عزاداریت برای امام حسین هست بنظرت عزادار واقعی امام حسین(ع) به این راحتی به بقیه تهمت بزنه؟؟!!!

    5
    |
    0
  • دلسوخته تر

    • ۱۳۹۵/۷/۲۸ ۱۵:۱۲    

    اگه شما برای امام حسین (ع)واقعا دارین عزاداری می کنین پس چرا به جای شعورشور حسینی داری ....متاسفیم برای تو

    1
    |
    0
  • ناشناس

    • ۱۳۹۵/۸/۷ ۲۲:۲۴    

    ای کاش هیئتی که نام ...... را برخود گذاشته واقعا ............ بودند ، آخه ........ به رهبر با وقار و سرفراز و بیدار و هوشیار خود و فرزند فاطمه زهرا سلام الله علیها توهین نمی کنند اما اعضای این هیئت نقل و نبات دهن نجسشان توهین به رهبر معظم انقلاب است که واگذارشان به مادرش فاطمه زهرا سلام الله علیها . درود بر همه ولایتی ها و مرگ بر ضد ولایتیها؛ یا حسین (ع)

    0
    |
    0

اخبار ویژه